فتح الله زاده: لغو دیدار نشان دهنده ضعف مدیریتی است
نوشته شده توسط : alireza

سازمان لیگ فوتبال به دلیل آلودگی هوای تهران دیدار تیم های استقلال تهران و شهرداری تبریز در چارچوب رقابتهای فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران را كه قرار بود امروز جمعه ساعت 15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود ، لغو كرد
'علی فتح الله زاده ' پس از لغو این دیدار گفت : كشورهای مختلف برای برگزاری رقابتهای فوتبال شرایط آب و هوا و دیگر مسائل را بررسی كرده و سپس برای برگزاری رقابتهای فوتبال برنامه ریزی می كنند ولی متاسفانه در كشور ما این چنین نیست.
وی ادامه داد: این موضوع نشان می دهد كه ما همچنان در فوتبال و مدیریت آن ضعف داریم و از فوتبال روز دنیا عقب هستیم. كجای دنیا روز مسابقه خبر لغو آنرا اعلام می كنند.
سرپرست باشگاه استقلال تصریح كرد: تقریبا دو ساعت قبل از مسابقه بود كه این خبر را از طریق رسانه ها متوجه شدیم اكنون بلاتكلیف هستم و حتی هتلی هم رزرو نكرده ایم كه بازیكنان را در آن اسكان دهیم.
فتح الله زاده با اشاره به حضور هواداران در ورزشگاه آزادی یادآور شد: من نگران چند هزار هواداری هستم كه از شهرستان های مختلف خود را به ورزشگاه رسانده اند و هم اكنون بلاتكلیف هستند. ما در تهران زندگی می كنیم و حتی با لغو مسابقه مشكلی پیدا نمی كنیم اما نگران هوادارانی هستم كه از شهرهای دور و نزدیك به تهران آمده اند.
وی گفت: نكته جالب توجه اینكه فدراسیون فوتبال می گوید برگزاری بازی فردا هم قطعی نیست. یعنی ما باید تا ساعت 5 بعد از ظهر منتظر بمانیم و پس از آن متوجه شویم كه با اعلام نظر مسئولان بازی فردا برگزار می شود یا خیر.
فتح الله زاده در پایان تصریح كرد: وضعیتمان هنوز مشخص نیست. نمی دانیم بازیكنان را كجا اسكان دهیم چرا كه هتل را تحویل داده ایم و باید تا ساعت 5 منتظر اعلام نظر مسئولان بمانیم.
وی گفت: اعضای كادر فنی به فدراسیون فوتبال رفته اند تا در جلسه ای با مسئولان سازمان لیگ اعتراض خود را اعلام كنند.
فتح الله زاده در پایان در پاسخ به این سئوال كه آیا فكر می كنید این مسئله تعمدی بوده است یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان چنین چیزی نیست. همانطور كه گفتم ما همچنان دارای ضعف هایی در مدیریت هستیم كه قابل كتمان نیست و این مشكلات از آنجا سرچشمه می گیرد





:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 20 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: